lördag 23 oktober 2010

60-års kort


Dags för ännu ett 60-års kort, flera kollegor i år som träder in i den gyllene åldern:) Då vi skulle ge bort ett presentkort som gick i färgerna rosa, lila och grönt med fjärilar försökte jag med detta tema på kortet. Vet inte om jag lyckade fullt ut, missade det lila men hysfat nöjd blev jag och mottagaren blev glad:)

Denna helg kändes tom och skön så idag åkte jag och barnen till mina föräldrar, maken fick vackert jobba stackarn:(

Hoppas på en produktiv dag imorgon, massa jobb som ligger och väntar på att bli gjort. Bland annat ska studsmattan in, kanske skulle vart gjort innan snön men, men:)

Kram, Helen

2 kommentarer:

Sara sa...

Vilka härligt fina kort :-) Ha en fin start på veckan.
Kram

.................... sa...

Fjärilskortet var så himla fint, gillar att de sitter med lite distans och att du skrivit namn på var och en. Det här är nog en idé jag kommer låna =)