tisdag 1 november 2011

Enkla barnkort

Yngste sonen var bjuden på kalas förra helgen och jag gjorde varsitt kort till killarna som hade kalas. Valde att hålla dem ganska enkla och låta det härliga pappret komma till sin rätt. Klippte ut små delar av robotar som jag satte fast med häftkuddar och gjorde pratbubblor med texten.


Idag har vi varit hemma hela familjen och delar av dagen var killarna från äldste sonens killkväll kvar. riktigt skönt med hemma tid fast jag har även ägnat dagen åt att förbereda min porrtfolio som ska lämnas in på min bildkurs.

Nu i kväll är äldste sonen på hockeyträning och maken, yngste sonen och jag tog en promenad (sonen cyklade dock).

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan ska jag förbereda för "bion" vi ska ha på jobbet imorgon.
Kram, Helen

Inga kommentarer: