måndag 5 september 2011

Liten låda med tillhörande kort

Svägerskan fyllde år i påskas men tyvärr har vi inte setts så mycket sedan julen så nu i juli blev det allmänt gratulerande av min familj och svägerskan.
Jag gjorde en egen ask och blev ganska nöjd med resultatet, kanske blev locket lite väl stort men, men:)
Jag har använt mig av Maja Designs skärgårdsliv, älskar dessa papper:) Passar svägerskan bra också då hon seglar.




Den lilla asken innehöll ett bola smycke då jag ska få den äran att bli faster för första gången i december.

Annars så ligger jag till sängs, däckad av höstens första basilusker:(
Kram, Helen

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Toppenfint kort och söt ask du gjort till svägerskan!! :D
Visst är den där serien av papper ljuuuuvlig!!! <3

Tack söta du för dina ord inne hos mej! *glad*

Många kramar Petra